tisdag 18 maj 2010

Det spritter i ............
kroppen när solen lyser. 
Man vill göra allt speciellt vara ute i skog och natur. 
Promenaden idag med hundarna var helt fantastisk
Genast börjar jag fundera på vad skall jag göra idag med solen på topp. 
1. Ja man skulle ju kunna klippa gräs och rännas ogräs.

2. Kanske tvätta bilen både inne och utvändigt

3. Eller så bara njuta av att det är fint väder och öppna upp ett fönster sätta på ljuv musik och göra lite scrapping. 
Det är vad jag gjorde idag.
Varför stressa med saker när det finns en dag i morgon med :)
Nej nu skall jag gå ut och sätta mig i solen och njuta för det gör väll du med?
Tack för alla kommentarer det värmer i kroppen att höra era röster.
En stor kraaaaaam till er alla.
KRAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. hej du !
    Klart du får smaka , de ligger i frysen o väntar på dej :-) Har gästerna åkt hem än eller fastnar de pga askmolnet ? Hörde att det var problem lite här och där men Gatwick verkade funka .
    Vilka ljuvliga burkar. Kom hiiiiiiit o ge mej lite scrapinspiration !!!!!!!!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej då England och Salisbury för nu far vi till den utomordentligt trevliga orten Fränsta, en ort väl värt ett besök. Vi har haft en mycket trevlig vistelse hos Lisa och Mattias med fina utfärder och god mat. Vad mer kan man önska när man gästar det här värdfolket
    Ett Stort Tack!!!
    Mamma & Anders

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails