onsdag 12 maj 2010

Nu är det 5:gången....

och ALLTID lika roligt att få se dom ;)
Nu när min kära mor är här så skall man ju visa dessa vackra stenar. 
Det är ju ändå England 2:a största turistattraktion. Jag undrar hur många kort som man har tagit på dom här ser ni ett som jag tog förra året av dom. 
I går hade vi faktiskt lite vackrare väder :)
Hmmm jag undrar hur många varv runt dessa stenar jag skall 
gå innan man kan äta ett gäng med dessa :)

Idag skall jag ta med dom till min 
favorit butik där man kan hitta dessa
vi skall ta en fika sedan inte dom här tvålarna som ni ser nu utan det får bli min goda kanelbullar istället. 
Nej nu är det dags för en promenad med vovarna. 
Ta hand om er nu och en STOR
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Haha har du fått åka till stenarna igen i a f :-) T är grön av avund !!!!
    Jag går omkring här i kylan och regnet i mina fina byxor för att de stackars blommorna ska bli lite glaare o inte frysa ihjäl. Hoppas det hjälper :-)

    Kraaaaam o ha så kul som guide till dina gäster

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails