måndag 10 maj 2010

Så var det klart....

nu är huset städat
rosen på plats

tvålen på plats
Nu är det bara gästerna kvar :) 
Skall bli skoj
Nog om det nu skall jag visa er vad jag fick i brevlådan häromdagen

vi fick ett tack brev från våra härliga vänner som vi träffade på Maldiverna. 
Dom hade gjort en CD skiva med deras bröllopsbilder och skickade det som ett tackkort cool idé.
Jag som är scrappare kunde ju inte låta bli att pyssla med en av bilderna.

Torbjörn och Matilda tack för att vi fick vara med på 
eran smekmånad i Maldiverna. 
Bilderna är helt fantastisk och det såg ut som ni 
hade en helt fantastisk dag. 
Jag vet ju att ni hade en helt fantastisk smekmånad. 
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Va fiiiiint scrappat. Jag har helt tappat stinget med scrap känns det som just ,nu är det bara trädgårdsdrömmar i huvudet. T kollade på ett växthus igår och mina byxor är levererade fr butiken . Hoppas hoppas att de kommer imorgon :-)
    & hoppas att din mamma kan komma. Hörde att de börja stänga flygplaser lite här o var i Europa igen.

    Ha de bäst min vän.

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Kul att man nu kan kommentera utan att ha ett speciellt konto. Pus min skatt. /Mattias

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails