fredag 28 maj 2010

Wiiiiiiiiiiiii..........

Vilken GLAD morgon detta är och LÄTT :)
Först vart jag väckt av solen som sken på mig vilken härlig känsla
 jag kände mig utvilade med :)
Sedan gick jag in i det ny städade badrummet och såg detta :)
Nu kan man ju tro att det är min romantisk man som har satt en blomma där men det var det inte den här gången ;) det var jag själv som plockade lite vackra blommor igår och pimpade upp vårat badrum
tänk vad vackert det kan vara med levande blommor i badrummet
 speciellt på en sådan dag som denna.
Jag nådde mitt första del mål i går, TJHOOOOOO:)
Nu är jag alltså 18 kg lättare, my god :)
Det är knappt jag tror det själv. 
Min man frågade i morse ¨är det något som du tycker har varit svårt under resans gång och känner du att du har fått offra saker?¨
Nej jag tänker inte så jag tänker på vad jag kan istället för det blir så jobbigt att fokusera på det som inte kan äta, än det man kan äta, och nu låter det som jag inte fikar eller äter något godis men det skall jag  säga jag äter allt. Men jag tänker på mängden och jag skriver ner allt jag äter vilket gör att jag fortfarande är fokuserad. Men vad som också hjälpt mig är att tänka på hur jag vill leva livet när jag gått ner till målvikten, alltså inte börja hets äta igen som man gjorde innan utan äta gott och 
njuta av livet. 
Ja NU när man nått sitt första delmål då måste man ju fira så jag tog shopping bilen och stack till lite favobutiker och inhandlade

TVÅ nya skor, nu är min fötter pimpade till sommaren :) 
Man skall vara fin när man är ute och går omkring :)
det rimmade va :)
MEN jag hann också med
att handla en till blomma med en härlig roskruka
bara ett MÅSTE 
(passar SÅ bra till ljusstakarna, se tidigare inlägg)  
Nej nu skall jag pyssla lite innan Mattias kommer hem
 men ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Tusen miljoner GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Du e bäst :-)
    Va kul att du kommer i juli :-) Thomas jobbar så jag e tillgänglig heeeeeeela tiden om jag fortfarande jobbar hos min nya arbetsgivare vilket är troligt. Annars har du mej tillgänglig varje kväll :-)
    Kraaaaam o stort grattis från mej o Darling

    SvaraRadera
  2. Fina blommor & härligt jobbat Lisa!!! :) Hoppas ni får det mysigt nu när syrran & Fredrik hälsar på!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails