torsdag 15 april 2010

Tidig morgontimme......

Idag vaknade jag jätte tidigt (enligt mig) :) 
Vad skall man hittat på då?
JO koka en kopp kaffe och uppdatera våran blogg.
Här sitter jag nu med mitt nya fina armband som jag blev ägare till under förra helgen. 
Visst är det vackert :) 
Jag är ursnygg nu :)
Ute ser man att solen är på väg upp 
så idag blir det ännu en härlig promenad med min vovvar. 
Jag har rivit upp all mossa nu i gräsmattan, så det känns skönt. Nu får jag hoppas att gräset kommer fram.
 Nu skall jag nog igenom rabatterna igen och kolla efter ogräs och fundera på vilka blommor jag skall plantera istället. 
Men....
Jag skall börja med att sitta och dricka en kopp kaffe i vårat drömhem innan jag drar ut i våran drömträdgård. Jag tror till och med att jag skall göra lite scrapping idag.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Kan tänka mej att du är ursnygg :-)
    Hemma igen fr doktorn, sjukskriven 2 månader till, sen säkerligen ännu längre, ny röntgen och ev en operation till tas beslut på i aug / sept.
    Passade på att köpa lite blommor att plantera ute men det är fortfarande minusgr nästan varje natt så det blir till att plocka in dem. På dagarna däremot är det jättevarmt.

    ha de så bra.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen !

    Hur går det för Mattias kan han ta sig hem ?
    Såg nu att det var stängt söder om Gävle i Sverige och även i Tyskland o England. Du får väl ta din lilla shoppingbil o köra till Sverige o hämta honom i värsta fall !!!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails