tisdag 20 april 2010

Jag tänkte och ............

jag tänkte, hmmmmm ! 
och plötsligt kom jag på det, tada !


Först skall jag berätta lite hemlisar före dig


Jag älskar att gå i fina affärer och shoppa
Vad jag också tycker om är att äta choklad, mums!


Ja nu kanske det är inga nya hemlisar för er som läst min blogg MEN


 att dricka kaffe och äta en god tårta tillsammans med goda vänner är något jag verkligen tycker om.
Ja nu var det kanske inte sådan jättehemlisar och jag måste medge att visst jag tänker på det då och då men det var inte det jag tänkte på just nu.....
Nej varje dag som jag står i köket så ser jag en vägg 
som behöver ett lite upplyft. 
Jag har stått och tittat på en vit IKEA magnettavla nu ett tag och funderat och funderat på hur jag kan piffa upp den...........
jag behöver något som jag kan ha våra pennor i


och något snyggt att titta på............


och lite uppmuntrande ord som gör 
att man blir varm i kroppen,
 alla behöver vi en hand att hålla :)


och då kom idén igår.


TADA!
Jag har tagit en vit tråkig anslagstavla och klätt den med lite fint papper och sedan har jag klätt lite magneter med mina favoriter :)
Äntligen har jag något snyggt att titta på.
Nej nu skall jag ta mig en av mina favoriter 
och sedan en promenad med mina vovvar så skall jag fortsätta med lite födelsedagskort. Jag har redan gjort ett men den skall jag skicka till någon som läser min blogg. 
Så det får bli en överraskning för henne :)
Så jag skall inte visa den här men jag skall göra andra idag dom får 
ni ser här i morgon.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails