torsdag 1 april 2010

GLAD skärtorsdag alla..........

eller som jag översatte till engelska HAPPY PINK DAY :) Rosa passar mig helt perfekt så glad alla rosadagen  alla, tänk om det verkligen fanns......
Idag har varit en upptagen dag, jag började morgonen med en härlig skogspromenad med hundarna. Solen sken och fåglarna kvittrade och det var lugnt och stilla. Sedan tog jag bilen in till TESCO vi handlar mat där, där var det allt annat än lugnt och stilla. Jag tror jag satt i kö i ca 30 minuter för att ta mig ut på parkeringen. Jag hade lite bensin i bilen med så det var riktigt spännande resa därifrån skall ni veta, gud ni skulle ha varit med :)

Jaja väl hemma igen så fick jag fortsätta med mina små projekt, kolla in min fina tavlor, dom verkligen roliga att göra är det någon som vill ha en jag kan göra flera:)  
Jag har också gjort en liten gästbok som ni får skriva i när ni kommer på besök hemma hoss oss. Jag HOPPAS att den kommer att bli välfylld, eller hur var det nu.NÄR KOMMER NI?
Ja här är adressen om ni hade glömt den :) 
Nej nu skall jag fortsätta med lite små projekt tills min kära man kommer hem och då är det HELG. 
Ta hand om er alla min vänner och så hoppas jag att jag får se er snart.
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. pink day haha man kunde nästan tro att det var min svengelska :-)

    Vilka fina tavlor !!!!! Kul att få se dem i verkligheten. Kolla in min blogg så får du se ett fint påskkort :-)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails