fredag 2 april 2010

Se vad jag hittade.........

Jag satt och tänkte vad skall jag skriva idag, jag får börja med att önska alla en glad påsk. Jag hoppas ni får många sådan...

Vår kära vovvar har fått sina påskägg. Det blev lite hundgodis i form av grillad kyckling mums !
Ja idag har jag suttit och scrappat lite gamla bilder och då hittade jag dessa.

Visst är dom söta Loka är bara 8 veckor här och Alma är knappt ett år och VÄLDIGT busig, nu är hon bara normalt busig :) Letar lite till så hittar jag där vi har bott ihop jag och Mattias. Först CANADA

Ja då var det björk som gällde och väldigt modernt :) 
Vårt andra hem som vi har bott i är i SVERIGE

Ja det var ett mysigt hus men det är inget vi längtar tillbaka till. Men det var ett hus med potential. Det ser tydligen helt annorlunda ut nu. Sist men inte minst vårt tredje hem som nu är i ENGLAND
Vi ÄLSKAR detta hus här har vi det hur mysigt som helst och nu är det en vit lantlig stil som gäller. Ja här skall vi nu stanna ett tag hoppas jag :) Men man vet aldrig.
Nej nu skall jag göra kväll här i vårat vackra hem, ta hand om er så syns vi morgon 
KRAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails