onsdag 31 mars 2010

Jag har fått en skada.........
nej jag har inte brutit något ben eller så
 och jag har inte skrubbat något knä, MEN....

det kallas att ta vackra bilder på vackra saker och 

uppdatera min blogg. Ja jag tycker detta har blivit riktigt roligt att få se alla fina saker och även följa min favorit bloggar och få lite tips och idéer, titta på höger sida så kan du följa dom du med. Jag vet inte om resten av min familj tycker likadant 

¨SUCK¨
Men visst är dom söta :)

Jag tror jag druckit för mycket kaffe idag, är en kanna för mycket :) 
Nej det tror inte jag. 
Nu skall jag ta en promenad och sedan blir det nog en till kopp kaffe innan jag börjar med min andra skada, den kallas för pyssla.
Tack min kära vän B för alla fina kommentarer det värmer i hjärtat :) 
Sköt om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Hej bästaste L !
    Vilken tur att vi lider av samma skada :-)
    Ny bakgrund igen haha ,så fin!!!
    ha det så bra så ses vi snart .

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Underbar blog. Jag och hundarna är ju dock lite skeptiska att behöva stå modell så ofta men vad gör man inte för sin älskade fru och matte. PUSS

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails