måndag 1 mars 2010

Tjhoo vårväder...........


Tänk att man kan bli så glad för lite sol, det är helt fantastiskt. Det kanske är så att den lyser så sällan så att när den väl är framme blir man helt paff och glad :) Jag skall verkligen njuta idag .




Något annat man blir glad av är små tulpaner som är på väg upp ur marken. Våren är här :)
Snart kommer trädgård att lysa gult och rött, påskfärger. Det ser jag fram emot.
Pratade precis med en kär vän :) i Jönköping, där har man fått snö, gud vilka kontraster det kan vara här strålande sol och några mil längre bort är det snö ända upp till öronen. Jag skickar här lite sol till er så att snön nu snart smälter och ni får också glädje av små tulpaner som kommer upp ur backen :)







Nu skall jag ta och göra lite scrappboking fick energi efter promenade med hundarna att ta tag i lite gamla fotografier som jag inte gjort på länge bland annat vårt bröllops album, jag vet jag är verkligen sent ute med detta men bättre sent än aldrig :)




Jag måste bara visa en bild på hundarna efter promenaden brukar dom få ligga i varsin bur för att torka men Loka bestämde sig visst för att nu skulle dom dela bur, varför köpte vi två burar tänka vad mycket scrapping papper som jag kunde ha köpt istället :)



Nej nu skall jag gå och äta lite lunch och ta tag i mina projekt, ta hand om er så ses vi snart igen.
Kraaaaaaaaaaam

1 kommentar:

  1. Åhhh va härligt det ser ut . Tulpaner jodå det får man köpa i affären och sätta i en vas här i gamla Sverige:-)

    ha en jättebra dag hälsar den kära vännen ;-)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails