tisdag 9 mars 2010

Ojojojoj......







Nu är det verkligen dags att uppdatera mig och vårat liv igen. Speciellt när min kära man frågar om jag har uppdaterat idag känns det viktigt att han får se vad vi gjorde denna helg. Ja denna vecka har varit helt fantastisk solen skiner och vi har hunnit varit ute i trädgården, antikmässa, firat födelsedag :) Så jag får börja någon stans jag börjar med Wilton House och antik mässan. Wilton House är ett gammalt slott typ och han som äger detta brukar vara väldigt öppen för att allmänheten får komma och titta på detta. Vi var utanför Wilton i sommras på en utomhus konsert men denna gång fick vi komma in och se detta vackra hus. Här kommer lite bilder på hur det ser ut i Wilton. 







MEN jag hittade inget men det var skoj att få se alla dessa gamla saker som fanns där men priserna var inte så att man säger att man hittat ett fynd. Det sa rätt mycket när det stog en porshe, mercedes, BMV och Aston Martin utanför Wilton också.




Man kunde tro att vi kommit på en bilmässa istället för antikmässa, det var svårt att få min kära man från parkeringen, kom nu Mattias nu går vi :)




Efter avslutad antikmässa var vi sugna på en fika då gick vi på en av min favorit butiker som ligger när det är Wilton Garden Center dom har även ett café där vi tog en fika och NU fick jag äntligen handla blommor, påskägg, mossmedel, blommor och kratta. Nu skall vi ut i trädgården :) Se nästa inlägg.

Sköt om er syns snart igen
KRAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails