fredag 19 mars 2010

Nu är det helg..............
vad skönt. 


 Idag har jag pysslat till tusen. Nej jag har inte gjort tusen saker, men kanske hundra. Nej jag skoja bara :) Snart får man besök och då måste BB rustas upp :)

Nya gardiner har jag fått upp i alla fall. Ja nu fick ni se kort på en kudde istället, korten på gardinerna blev inte bra. 

Påskäggen är förberedda, låt det bli påsk nu så att dom kan fyllas med godis, för då får men äta hur mycket som helst:) Skoj igen jag vet inte vad det är med mig idag (för mycket energi säger min kära man) Någon sa att om man äter för mycket godis så tappar men tänderna det är ju inte snyggt. 
lika-som-bar1.jpg
Nej nu skall jag fortsätta att pyssla denna helg och ta hand om lilla LOKA. 

Vi har precis hämtat henne från veterinären och hon behöver lite omvårdnad. Hon har opererat bort sin livmoder och tagit bort en knöl på ryggen som har irriterat henne (ingen allvarlig knöl) men dom har tagit prover på dom resterande för att vara på den säkra sidan. 
Alma tassar runt oss och undrar varför hon inte rör på sig, snart blir hon piggare skall du se. Veterinären har sagt att inget bus på 7 dagar. Hmm jag undrar hur det skall gå :)

 Alma säger ¨suck,snälla ta kort nu då så att man får ta av sig denna¨  Lisa säger¨men jag ville ju bara visa alla hur Lokas tratt ser ut, jaja skall väll ta av dig den då, suck¨

Vad skönt med helg nu kan vi nog alla vila ut. Ta hand om er kram kram

1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails