fredag 19 mars 2010

Mattias är glad.......
att få åka till jobbet idag.

Jag har nu börjat med mitt projekt att baka, och han får ta med sig allt till jobbet . Jag förstår att han är glad jag hoppas hans jobbarkompisar tycker det med. 

Jag försöker att inte smaka för mycket men det är inte lätt skall jag säga.

I går vart det 4 olika chocholatchip cookies, ingefära och vit choklad, apelsin och mörk choklad, lime och mörk choklad och jordnötter och mörk choklad. 
Nu skall jag fira att helgen har kommit och ta hand om min lilla Loka som är och operera sig idag, inget allvarligt men hon kommer att behöva lite omvårdnad sedan. 

Ta hand om er syns snart igen
KRAAAAAAAAAAMMM

1 kommentar:

  1. mmmmmmm det såg smarrigt ut :-)
    själv ska jag lyxa till det med en jordgubbscvitamin i mitt vatten, de e ju fredag !!!!
    Kramar fr mej

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails