fredag 12 mars 2010

21 dagar...........


och man har en ny vana. Det låter enkelt har funderat nu på vad jag skulle vilja ha för nya vanor. Ja nu kan jag ju inte börja med alla samtidigt men någonstans skall man väll börja. Jag börjar nog med den jag gillar allra mest BAKA. 
Ett drömprojekt är att baka igenom hela Leila bakboken.
Med vår bröllopspresent Kitchen Aid från Mattias familj, nu skall det bli en härlig doft i huset.


Ja nu är har jag redan påbörjat en annan vana att äta rätt så ja får väll skicka det med Mattias till hans jobb så att jag inte förstör min midja som jag nu fått.


Alma pratar "ooooooo sluta prata nu och gå till handling istället så att man får provsmaka"


Ta hand om er och en stor 
KRAAAAAAAAAAAM till er alla.

1 kommentar:

  1. Hej =) 21 dagar??läser du också Munken som sålde sin Ferrari? kram Annica.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails