måndag 29 mars 2010

Det blir alltid som man förväntar sig................
eller inte :)


Gäsp nu är det måndag och man är uppe en timme tidigare jag hade tänkt att jag skulle sova länge men så blev det inte men det är härligt att vara uppe tidigt då hinner jag med lite idag :)Dags att uppdatera mig.
I helgen så besökte vi en väldigt mysig stad som heter Winchester. Den är lite mysigare än vår stad i Salisbury MEN shoppingen var inte som jag hade tänkt, det finns nog en del butiker men vi hittade inga Lisa butiker, vilket är viktigt :) Men däremot hittade vi en härlig choklad butik mums :)
I söndags var vi i Southampton och handlade kläder och då hittade jag min låda, vilka härliga färger perfekt till alla våra picknickar som vi skall göra. Få se hur ser vädret ut idag...........

Okej jag tror det får bli en annan dag :) Då kanske jag hinner klart med mina tavlor som jag påbörjat, dom skulle jag ju göra i helgen men det blev lite påskkort istället, vilket var väldigt härligt det med....
Ja ja det kanske inte blir alltid som man tänkt men tänk vad mycket jag har fått sett och gjort helgen i alla fall, vilket jag är riktigt glad över. Nu är korten postade och jag hoppas ni får dom innan påsk annars så finns dom att titta på här. 
Sköt om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. ojojo vilken inspiration du har :-)Vilka fina påskkort, det har jag inte gjort ett enda :-(

    Vi med andra ord inte åka till Winchester för har de inga Lisa butiker så har de inga Bittan butiker !!!

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails