fredag 26 mars 2010

Dags att uppdatera mig...........
Denna vecka har jag verkligen legat i, jag har målat, promenerat, bakat och sytt mm. Allt som är fantastiskt roligt jag har haft kameran med mig så här kommer lite bildbevis. 
Den bruna hall byrån har fått sig ett nytt liv, genom att måla den i en av mina favoritfärger ROSA hihihi nej jag menar vit.:)
Skogspromenad med hundarna har vi gjort med i våran vackra omgivning, jag älskar att gå promenader här :)
Lite mellanmål måste man ju också äta, jag menar dricka. Blåbärsmotties mmmmmmmm säger jag bara.
Den avnjuts i våra soffa tillsammans med mina ny sydda kuddar.....
njuter gör även mina två söta vovvar som vilar efter en härlig promenad....
Nej nu är det dags att baka i min nya rosa skål, se hur glad jag är över den :)
Hmm denna vecka blev det tre sockerkakor, Äpple och kanel kaka och två kokostosca dom var supergoda. 
Men som inte det räckte så har jag också gjort lite mat och kakor till mina vänner med. 
Blandannat en härlig prinssestårta eller rättar sagt en prinstårta till deras lilla bebis. 
Ja nu kan nog inte bebisen äta tårtan men föräldrarna kan säkert äta den. Denna tårta var nog den roligast jag gjort den var jätteskoj att dekorera :) Nästa som lite scrapping. 
Ja nu har jag uppdaterat mig lite nu skall jag fortsätta med min projekt jag skall göra lite tavlor dom får ni se till helgen. Då skall vi också åka på lite utflykt, Winchester och Southampton :) SHOPPING :) 
Någon sa till mig att om kvinnan är glad då är mannen glad, och jag blir jätteglad av shopping vilket innebär att Mattias måste vara jätteglad med. Gud vad enkelt livet vart helt plötsligt :)

Ta hand om er nu och glöm inte att lämna en kommentar, vill höra era tankar med :)
KRAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. hahaha då e Thompa glad oxå :-)
    Va mycke fint du har gjort både grejer och med bloggen :-)
    Å bra att ni åker ut o rekar i helgen så du vet vart vi ska åka .

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails