måndag 22 mars 2010

Härliga dag........

I dag vaknade jag av att fåglarna sjunger utanför mitt fönster. Det är nog den bästa väckarklockan man kan ha, på något sätt så känner man sig utvilad även om jag kunde sova några timmar till. Men nu skall jag upp och påbörja mina projekt. Livet leker just nu :)

I helg var vi och hälsade på Angelica och Luke och hälsa på den nyfödda Oliver på Salisbury sjukhus. Vi köpte nog den störste mjukdjurs krokodil som går att hitta, om några år kan han nog omfamna den :) Grattis till er söta lilla son. Ta hand om er och vi syns snart igen.

Loka har blivit piggare och idag skall vi till veterinären för att kolla upp allt, vilket känns skönt att bara kolla upp :) Men hon är en riktig kämpe hon har verkligen blivit mycket bättre. Mattias har ju muntra upp henne genom att ha kragen på sig, du är för söt :)


Nej nu skall jag inte sitta här, nu skall jag ju pyssla ta hand om er så hörs vi snart igen. 
KRAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails