onsdag 14 augusti 2013

Va har den.......


JO enligt mig så har den kommit !
Vadå för något ? 
HÖSTEN :-) 
nu kanske några tycker att jag är hemsk 
som säger detta 
men tänk!
vi har haft dubbelt så många soltimmar än förra året 
vi har faktiskt en solbränna när man går till sitt jobb 
och det känns som är rustad med D-vitim för att 
tackla hösten och vinters förkylningar
och massor av härliga sommarminnen 
som man kan leva på tills nästa sommar  

Jag har alltid varit sådan 
att jag ser fram emot dom 
olika årstiderna 
varje period har sin charm 
och nu ser jag fram emot 
dessa månader med 
härligt röda,gula och gröna färger i skogen 
massor av tända ljus inne 


en god kopp chai te 
och varför inte en katalog så att man kan 
beställa eller drömma om varma goa kläder 
i färgerna rost, kastanj och plommon 
(oj det sista låter som reklam men det är det inte) 

Från och med nu kommer det nog bli lite 
mer goa höstbilder och lite höstprojekt här på min blogg
ni vet under sommaren så är man ute medan solen är uppe 
och inomhus livet näst existerar inte 
jag och Mattias har nog spenderat många timmar ute 
så nu är det skönt att få ta tag i inomhus livet igen
genom att rensa och städa upp i förråd och skafferier 
och förbereda för många goa och härliga stunder inne 

OMG nu får jag sluta detta låter mer som en poesi :-) 
så tills vi ses igen 
Ta god hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM



1 kommentar:

  1. Haha bravo där ser du , det blev en massa bra skrivet :)))
    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails