fredag 4 januari 2013

Vi har fått...............


VÅR !
Ja med +2 grader och regn så liknar det samma väder som 
vi hade i England och det betyder att snart är det vår :) 
älskade våren som vi hade där 
skall man åka till England så är det under denna tid
 kolla in denna bilden 
Bilden är från Salisbury där vi bodde
man vill bara bada i dessa blommor :) 


ja ungefär så där skall det se ut på vår gräsmatta då
om några veckor eller ? 
Ja vi får se vad som kommer upp !!


nej man får ordna vår inne istället 
så nu när jul sakerna är bort är det dags att ta fram 
vita krispiga saker som påminner om vår 
på bilden ser ni en duk som jag fått av min mormor 
det var hennes farmor som har sytt denna för hand 
såå fin och jag skall vara rädd om den 
när jag fick den av henne så kom det med vissa instruktioner med :) 


den passar så bra på vårt bord 


nu är det min tur att ta hand om den och när jag blir gammal 
så kommer jag att ge den vidare till någon i min familj :) 
men tills dess skall vi njuta av den 

Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Saknade bara något om allt hårt arbete jag gjort de senaste dagarna. ;-) Bara skojar. Du bestämmer vad som ska göras och jag målar, snickrar, borrar och bär. Men det har varit kul dagar. Puss från din M.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin , den ska du vara rädd om .
    Kraaaaam från oss

    SvaraRadera
  3. Ja, det är minsann lite vårlikt ute - mitt i januari :)
    Underbar bild på alla liljorna.
    Vet du? Jag kom att tänka på dig häromdagen. Det var så lustigt - jag var i garaget (läs:förrådet) för att ta ut dotterns cykel (det är ju vår, ok?) och vad snubblar jag över då? Jo, en HEL RULLE hönsnät! Du förstår ju att nu börjar projektet växa... Lovar att uppdatera dig ;)
    Hoppas inte mamsen läser detta för då inser hon väl att en hel rulle hönsnät kommer räcka till henne med ;)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Hos oss är då inte vårlikt men jag önskar att det såg ut som på bilden ovan...det kommer det säkert att göra i min trädgård i vår :-))
    Vilken otroligt fin duk.

    Ha en finfin kväll, vännen
    stooor, den största kram till dig


    ps ser att jag kommer att få en sådan där fin ram ds

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails