onsdag 9 januari 2013

Förändringar........


God Morgon !

Visst är det skönt när man ser att det blir allt ljusare och ljusare 
det är som min lärare sa till mig 
"Denna period ger en känsla av hopp" 
kan inte annat än att hålla med


Vi har under några dagar här hemma 
möblerat om och städat i varje vrå 
så känns det så fräscht och skönt 
skall ta lite kort senare
så skall jag visa er hur det blev :)


nu när hemmet är upprustat så är dags för mig 
att få en liten härlig vårförändring 
så idag skall jag klippa håret 
har haft lite funderingar på vilken frisyr jag skall ha 
vi får se vad jag kommer hem med 

Nej nu skall jag ta mig en kopp kaffe 
och njuta för att sedan ge mig iväg mot la stada 

Ta god hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Tack för påhälsningen i min blogg. Hoppas du lägger ut en bild på din nya frisyr. Jag skulle själv behöva gå och få mitt hår omstylat, men vet inte hur jag vill ha det.

    Kram från ett disigt småland/Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det en härlig känsla när man städat och gjort inför våren :) känns så fräscht och man kan andas igen på nåt vis.

    Ha en skön kväll!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. En bild på din nya frisyr vill se och ser fram emot bilder på om stylingen hemma oxå. Själv skall jag krypa under täcket framför TV...ligger sjuk.
    Ha det så gott
    Stor kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails