fredag 16 november 2012

Rutigt inlägg..............



God Kväll!

Jag lovade er ett rutigt inslag 
NU 
är det klart i köket 
Kom ni i håg detta kök 
när jag visade er detta lovade jag er 
att visa vad en sak till som jag skulle göra 
och NU är det klart !!


Det vart lite rutigt :) 
Har använt dekorplast och fogfärg vit 
för att få denna effekt :) 
Är riktigt nöjd 




NU 
Kan vi bara njuta och laga god mat 
och det skall vi för i morgon så kommer 
våra kära vänner T och C 
vad vi skall göra får du se på söndag 
Men i morgon skall jag ge er ett lite godis tips 
vad säger ni om Lakritskola med flingsalt och citron 
Men tills dess ta hand om er 
och ha nu en härlig fredag kväll 
KRAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Gaaaaaah va snyggt :-) Å de vita möblerna blev ju perfekta.Nu vill vi se hur det blev i vardagsrummet med.
    ha det bäst å hälsa Mr M .
    Kraaaaaaam fr oss

    SvaraRadera
  2. Det blev supersnyggt och jag håller med Bittan...de ivita möblerna gör sig jättebra i köket.
    Trevlig helg
    Kramen

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails