söndag 9 september 2012

Skååååååål........


God Morgon !

Idag vaknade jag med ett skutt 
nja det var nog att ta i 
men det var i alla fall med ett nöjt leende 
som vi vaknade idag

FÖR 
i går så firade vi 
att vi varit gifta i 5 år 
tänk vad tiden går 
men vi har fortfarande väldigt roligt tillsammans 
och vi ser till att ge oss ut på lite äventyr då och då 

så vårt äventyr igår vart att besöka en mat mässa 
och hem och villa mässan som var i Göteborg i går 
Vi spenderade 5 timmar med att se, provsmaka och lyssna 
på många intressant och goda varor och kända kockar 
en del av varorna fick följa 
med hem med till våran bröllops middag
synd att man inte kan ta hem en kock med :) 

Så 
väl hemma igen så 
dukade upp vårt fina bröllops bord :) 
med alla läcker heter 
som vi hade funnit på mässan


Nu vart det mycket mat så 
mer än hälften är kvar så om någon är sugen 
på en god sup'e så är ni hjärtligt välkommen :) 
nej nu skall jag skynda mig 
skall inhandlas lite fina blommor idag 
och senare skall vi vidare till våra kompisar för en fika
Så ta hand om dig nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Största grattiset till er båda å jag är glad att jag fick vara med och dela den.Vem glömmer när strömmen gick i kyrkan ,kantorn som "sjöng", Lisas tacktal innan ni gick och firade bröllopsnatt och allt annat kul den dagen :-)

    Sugna på buffe ???? Om !!!!! Se till att spara lite till okt .

    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails