torsdag 30 augusti 2012

Home made lavendel skrubb......


God Morgon !

Idag vill jag förmedla ett litet tips 
för dom där mysig höstkvällarna i badet 
Vad sägs som en härlig sockerskrubb med lavendelskrubb

Det här tipset hittade jag på en blogg som heter 

Nu har jag ändrat lite i receptet men här kommer det 
För i hop allt i en bunke
3 dl socker, 1 dl olivolja, 2 msk honung, 
och massor av lavendel
använd mycket örter 
för det behövs för att få fram doften

 har prövat den redan på mina händer 
och jag måste säga vad lena och fina dom blir 
nu står burken i våran dusch hörna för 
att användas i höstmörkret :) 


Ja då återstår bara att önska er lycka till !!


Ta hand om er nu så syns vi snart igen 
KRAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails