söndag 27 maj 2012

Inspirerat min önskelista.....


Hej alla, 

Har ni firat era mödrar riktigt ordentligt idag :) 
Så fint väder har våra mödrar fått idag 
så ett stort grattis till er 
och framförallt en stor kram till min mor 

i dag hade vi en vilo dag från flytten 
det känns helt perfekt :) 
då passade det bra att göra en liten utflykt till något mysigt ställe
så hop in i bilen och mot Särö :) 

Där hade min man spanat in en butik som han sa
det måste vara en Lisa butik 
MYCKET RIKTIGT 

Genast så har min önskelist ökat igen :) 
vad jag hitta ju dessa härligare tallrikar 
absolut ett måste köpa ;) 


jag som sökt ljus och lykta efter exakt sådan tallrikar :) 
vilken slump att vi hittade dom då 
mattias frågade den gulliga tjejen som ägde det om det är okej 
om vi kommer in med gammla grejor och byter till detta nya istället :) 
jag tror inte att hon köpte det 
SYND !!

Hon var rätt skön när vi stod och pratade så 
frågade hon 
"Jag ser på bilen att ni kommer ifrån England"
"ja vi har precis flyttat hem"
en stor suck så säger hon 
"Gud vad skönt det måste vara" 


Ja det är det med och framför allt när vi nu 
har hittat porslinet som jag vill bara ha :) 
tänk vad livet kan var gött i bland :) 
Nu har vi precis tagit oss ett dopp i våran sjö
och nu skall lite god mat och tv avnjutas 

ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Ser ut som en Bittanbutik med :-) Dit måste vi åka när vi kommer till Törnrosdalen !!!!
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails