fredag 30 mars 2012

Soliga lata dagar........


Glad fredag !!

Vad har jag gjort ? 
Jo precis det som jag skrev i rubriken
bara tagit det lugnt, 
solat och bara lata mig :) 

och det skall jag nog fortsätta med ett lite tag till 
tror jag !



Jo det skall jag för idag så satte vi upp poolen igen
ser så fram emot ett glas champagne 
och ett härligt varmt bad
det är varje människa värd tycker jag :) 
eller vad tycker ni ? 
och då menar jag mest champagne :) 

Ja ni får ursäkta mig 
om jag inte har så mycket att skriva om
just nu !! 
har lite skriv torka 
det händer inte så mycket 
FEL
Jo det händer massor av saker 
men inget som just nu handlar om vår flytt 

Våran hyresvärd håller på att sälja 
detta hus som vi bor i just nu 
och hela denna vecka har vi haft folk som tagit kort, mät rum gjort alla typer av dokumentationer som går

För att senare lägga ut det på marknaden i början av April 
Mäklaren trodde att den kan bli mellan 5-10 personer varje vecka som skall in i huset och kolla runt :) 


Nu låter det som jag tycker detta är jätte jobbigt 
men det tycker jag faktiskt inte :) 
men visst lite jobbigt är det nog 
jag måste alltid ha huset dammsugit :) 
men se det positivt 
tänkt vad fin städat vi kommer att ha i April månad :) 

OMG 
Jag hade tydligen inte någon skriv torka ändå :) 
men nu får det räcka skall mysa lite nu 
så ta hand om er så syns vi snart igen


KRAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Härligt .....å vikken grön gräsmatta ni har :-)
    Må så gott .
    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails