onsdag 28 mars 2012

Får jag bjuda...


PÅ EN KOPP TE ?

God morgon alla, 

Här vaknar vi upp i ännu än dag i solsken. Vist är det skönt !
Man kan faktiskt inte önska sig mer än så 
Jo lite till kan jag önska, Jag önskar att vågen kunde visa mindre siffror ?? 
Min vän C sa igår 
 KOM IHÅG!!! 
Inatt skall badrumsvågen ställas tillbaka 10 KG! 
sommarvikt kallas det :)

Jag är inte den som är den nu är den tillbaka ställd, 
hon menar på att vi är så aktiva under sommaren 
så för att inte se ut som bara skin och ben till hösten/vinter 
så är detta en förebyggande åtgärd :) 

Tack C du är toppen !!

Ta hand om er nu så syns vi snart igen 

KRAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. LoL. Men du ställde fram den för mig va? Det såg i alla fall ut så. :-) Kraaaaaam /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails