tisdag 20 mars 2012

Färgklick.....


Hej alla !

I dag tänkte jag bjuda på lite rosa/lila bilder
en liten rosa vitaminkick 
vem behöver inte det ?


Idag behöver jag det sov lite dåligt i natt 
men kaffe är ju till för något :)
(säger hon och slurpar i sig en klunk)

i går så bestämde jag mig för att pyssla lite 
ni får se resultatet när jag blir klar med dom
oftast när jag pysslar så nöjer jag ju mig inte 
med ett och två ägg 
Nej låt oss leta reda på varje ägg som finns 
så nu har jag nog 10 ägg som jag skall dekorera
skall även dekorer dessa
Tjhoooo !!


Sedan har jag fortsatt att photoshopat motiv till mina 
påskkort det skall jag också börja med snart
många projekt det är bara att börja :)



Idag skiner solen så där fint igen
skall verkligen njuta av den idag med 
ta med mig en kaffe kopp ut och bara 
njuuuuuuta !!


Vad skall ni göra idag ?
Nu skall jag kolla runt lite vad ni gör !
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Wow alla bilder är kanon men sista bilden vid badkarskanten är fantastisk. Du är sååå bra. /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails