lördag 11 februari 2012

Vinter kärlek.........


Trevlig lördag kväll !

Ville sprida lite vinterkärlek här ifrån England. 
Vi fick snö i går igen :) 
Jag älskar detta vi har haft fantastisk väder 
det har varit -1 och kallt 
men solen har lyst :) 



då får man inget annat än god energi 
Så idag var det en sådan en dag 
men måste men dom blev bara trevliga att göra
när det var så fint väder 

Med risk att låt lite för hurtig 
men jag kan inte låta bli :) 
så har jag idag tagit lite kort 
på snö och kärlek 
detta är vår hemläxa för 
foto kursen :) 
fick några som jag vart nöjd med


skall nog ta fler någon annan dag :) 
Nej nu måste jag avsluta skall titta på 
melodifestivalen och avnjuta en 
av dessa choklader :)
dom resterande fyra är nu ut placerad 
till familjen L 
som kommer i morgon 
då var B&B 
öppet igen :) kul !!

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM





2 kommentarer:

  1. Du kommer att få MMMMVG :-)

    Idag har jag haft fotokurs med mej själv så imorgon blir det Lillprinsfoto i dagsljus, blev inget vidare när de var här i kvällsbelysning för en stund sen men vi fick gosa med
    sötisen :-)
    Fel !!! Det är ju familjen S som borde haft chokladen på Bed and B.... men vi kommer till Götet var så säkra :-)
    Ha en mysig kväll.
    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera
  2. Och idag blir det lite alla hjärtans dag mys. Kraam /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails