onsdag 8 februari 2012

Svart, vit och en prick av rosa......


Hej hej !
I går så hade jag min 
fotokurs igen :) 
Det är roligt man lär sig mycket på detta
Nu tycker jag om att ta kort i 
verkliga vardagen 


men detta var ett bra sätt att lära sig lite 
om ljus 
när man börjat så inser man rätt snart att man 
har miljader fler steg att lära


vad bra det innebär att jag aldrig kommer
att bli full lärd och det betyder
att fler kurser skall härs (norrländskt :)  gå för att 
lära mera 
Nästa vecka har vi uppehåll 
för då är det ju alla hjärtans dag!!
Har ni förberett er ?
Själva skall vi ha besök av Familjen L
så vi får ser vad vi hittar på 
men 
det betyder inte att jag hittar på en liten 
överraskning för min kära man
hoppas bara att han har hittat på en med, hihihi
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Överraskning? No pressure. /M

    SvaraRadera
  2. Va bra , då kan du lära mej :-)
    Ha det bäst å känner jag mister M rätt så har han hittat på nåt
    romantiskt oavsett om du hintar alla hjärtans dag på bloggen eller inte.

    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails