torsdag 15 december 2011

Va är vi sena........

Hello everbody, 

Glad LUCIA på er
idag har vi firat att hon äntligen har 
kommit med ljus till oss med

Ja jag vet bara två dagar sena 
 som vi 
har väntat och väntat 


det är nästan att man blir lite trött på att vänta

I alla fall 
tidigt ställde vi klocka för att 
titta på den svenska Lucian på TV:n
och vad passar inte bättre än med lite
 frukost på sängen 

(Alma säger )
Vi åt lite lussekatter 


eller lussekussar 
som min
matte vill kalla dom
jag kallar dom för 
jum jum jummy :)


inte för att skryta men goda är dom
Man kan nästa tro att denna
blogg har blivit 
en bak och mat blogg :)
jag det är bara recepten som saknas här
men hur många recept finns det inte på lussekussar
när jag letade ett så tittade jag i en tidning och 
i bara den tidningen fanns det två olika recept 
på samma bulle :)
Grymt goda är dom i alla fall 

och 
Test patrullen har smakat med
jum jum jummy :)


ta hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM




1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder. Speciellt söt är ju Alma. Det gör inget att det blir en mat blogg för mat är ju så gott. Fler Lusse mornar behövs :-)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails