lördag 23 juli 2011

PAAAAAAARTY.......

Hej alla !

Ja idag var är det dax 
för det stora partyt
Få se nu maten
Smörgåstårta och cider
check
Min födelsdags tårta 
(Mr M överraskning till mig)
sötnos
cupcakes 
check :) 


och sedan 40 st 
rosa och vita rosor
check 
Tack D du är så snäll

ja och så får vi inte glömma isen 
till 
ölen, vita vinet, cider, coca-cola
pimsen mm.
ja ni fattar vi har fortfarande öl kvar 
någon som vill ha ?


efter allt morgon pyssel i köket var det dags att 
förbereda sig till festen
här kommer lite bilder från 
"före festen"






och nu är det bara gästerna kvar så 
kan vi börja festen...






japp då var vi alla samlade då börjar vi ...

vi började med smörgåstårta och cider 
och lite mangel

efter att några gått hem så vart vi 
lagomt stora lag kvar 
att ha fem kamp 

gissa vilket lag som van?
inte helt svårt 
domare var ju min kära man


här några kort på 


dom tävlande
Efter tävlandet så vart man
ju lite hungrig 
så då grillade vi och åt lite till
mums !

Vid det här laget så har 
jag inte änns en tanke på 
att ta kort
så därför finns det inga bildbevis på maten...
men det var en fantastisk kväll med många skratt

Det är min kära man
som har fixat allt detta
Tack M 
du är fantastisk på att fixa 
partyn :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails