fredag 14 januari 2011

Mitt nya hem....

Hej alla !

Då var det nog dags att berätta lite för er vad 
som har hänt denna vecka. 
I tisdags började jag mitt nya jobb och 
det här är mitt kontor,
ja det är verkligen sant det är ett gammalt slott. 
Vilken skillnad mot vad jag jobbade i förut ;)

Jag har jobbat 3 dagar denna vecka så idag är jag ledig :)
Man glömmer fort hur det är att vara ny på en arbetsplats. 
Det kommer att bli ett himla roligt jobb :) 
Med mycket variation


Det började VÄLDIGT bra
vi fick till uppgift att dekorera vårt kontor och 
även en av våran arbetskollegas rum med.
Vad bra då kom min shopping skill till användning ;) 
Notan slutade på 5000 kronor och då är vi inte klara ännu 
jag skall ta ett kort på det när det blir klart. 

Summan av kardemumman är att jag trivs jätte bra, 
jag har fått en jätte mysig arbetskollega, 
och att jag har bra användning av både min svenska och engelska. 
Det kommer nog mer sedan som jag kan berätta och visa er :)

IDAG
däremot så har jag har jag varit 


ja att bedöma av mitt sneda leende hos tandläkaren.
Jag har fått dragit en tand idag den var  i vägen
 för en annan tand som ville komma ner. 
Ja lite synd är det nog allt om mig idag,
så idag tar jag tacksamt emot lite stöttande kommentarer.

 (Lite scrapping har jag hunnit med till min nya kalender :)

Så idag har jag lagt upp fötterna på soffan förberett 
med två filmer 
The notebook och It's complicated 
Så nu blir det film tajm :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

5 kommentarer:

  1. hahaha du läcker vad du tänker.... Christer Olssons huvudbudskap ,så nåt fick du med dej fr din gamla arbetsplats i a f Även om den blåa lådan inte precis går att jämföra med ditt slott !!!
    Va kul att det känns bra :-)
    Kraaaaaaaaam
    Ps Nu är det bokat till USA

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du trivs så bra på ditt nya jobb :) Första uppgiften verkade ju riktigt kul! Stackare, det är inget vidare att dra en tand, men de går ju över :)
    Ta hand om er! Kram // Hanna

    SvaraRadera
  3. Stackars Lisa! Tur att det inte är bestående med ett sånt leende! Hihi. Ett jätte GRATTIS! till jobbet. Du kommer säkert att trivas, i ett sånt slott! Lycka till! Massor med kramar till er. Annika

    SvaraRadera
  4. Ja du. Tro inte att det blir shopping varje dag på jobbet. ;-) Men första veckan har varit kanon tycker jag. Du var för söt i Fredags efter tandläkaren och den här bilden visar ju allt. Hahahahaha puss mitt hjärta. M

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Tack för titten hos mej. Vilket slott!!!ska det va så ska det va ordentligt.Jag brukar följa era äventyr där borta.....här hemma är det fortfarande vinter...brrrrr men ikväll ska mannen och jag på after work och värma oss med en eller två öl. Ha de/kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails