måndag 15 november 2010

Här firar vi .....

måndag :)
Jag och min man pratade om att vi skall försöka verkligen 
njuta av varje dag som vi bor här 
för det kanske inte kommer igen :) 
idag njuter jag av att det är måndag i Salisbury.


 Jag började min underbara måndag med en promenad 
i skogen med hundarna.
Ni vet när det är så där riktigt kallat och när man andas kommer det ut vit rök ifrån munnen, 
du är röd om näsan
 och du fryser lite. 
Då tittar solen fram och värmer ditt ansikte 
och det rycker från backen, 
var det idag :)
GÖTT 
 Efter min promenad så började jag med att baka och förbereda inför mitt kakparty som jag skall ha på fredag. 
Jag vet inte vad som flög i mig men jag bjöd in alla 
¨tanter¨på gatan för en ¨svensk fika¨:)
Det skall bli riktigt roligt faktiskt 
Just nu kallar dom mig för the cake lady :)
Så nu har jag lite press på mig, 
det jag har gjort idag är
Toscakaka
Peanut cupecakes
Nöttoppar 
Kolasnittar
Tror ni det räcker?
 jag skall nog göra lite bullar med och en tårta :)
Sedan får det nog räcka ;)eller .....

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Va duktig du e !!!!!
    Tanterna kommer att bli sååååå impade av Lisa from Sweden :-)

    Kraaaaaaamar åsså ses vi snart.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails