söndag 5 september 2010

Här skördas det......

Päron 
Idag fick vi följa med våra kära vänner till deras trädgård. 
En jättefin trädgård med mycket gott i bland annat dessa päron.
Men vi fick också jättemycket äpplen
TADA
Nu skall jag göra massor av äppelmos och lite annat tror jag också :)
Här är den stor skörden för idag nu skall jag börja tillverka massa gott :)
Tack snälla L och A 
för att fick komma och plundra eran trädgård :)
Jag måste bara visa er vad vi såg på vägen ut från trädgården

EN BUSKE :)
Ja men nu är inte detta vilken busken som 
helst kan ni gissa vilken sort det är?
Om jag säger att det är en huvud ingrediens i Nutella :)
Ja det är ett hasselnötsbuske :)
Efter att vi plundrat deras trädgård 
så hade jag gjort lasange och äppelpaj som vi åt.

Yummy :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails