onsdag 8 september 2010

Bröllopsdagen.....

firar vi idag.
I morse när jag och min kära man låg och pratade om detta så kändes det som igår. 
Jag kan exakt känna hur jag kände då, nervös, fjärilar i magen
och hoppas allt går bra nu :)

Denna dag var det ett fantastiskt åskväder.
När vi kom till kyrkan sa våran präst att strömmen gick för brudparet innan så vi får hålla tummarna att det går bra nu. 
Allt gick bra tills
VIGSELAKTEN
då slocknade allt många av våra gäster trodde att det var planerat :)
COOLT
Men vi fortsatte ändå som inget hade hänt :)
Men när våran kantor trallade ut oss kunde inte jag hålla mig för skratt, 
nu sjöng hon bra så det var inte det men det kändes väldigt annorlunda :) 
och så tror jag att nu var det värsta över alla fjärilar lämnade magen och nu var det bara festen kvar :)

Men tänk än idag så när vi tittar tillbaka på vårat bröllop 
så är det sådan saker man kommer i håg mest. 
Vi hade ett fantastiskt bröllop 
Tack alla våra vänner som firar med oss denna dag :)
En stor kram till er.
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
P.s bilderna är tagna av en arbetskamrat till mig, tack S för att du vill föreviga våran dag.

 

4 kommentarer:

  1. Vad söta ni är!!!!!! Jag hade oxå trevligt på ert bröllop. Kram

    SvaraRadera
  2. Lisa och Mattias Blogg9 september 2010 kl. 14:07

    Grattis!Ni är fint par!Yuliya,Peter och Matvyey.

    SvaraRadera
  3. Grattis :) Ert bröllop var jätte fint och ni med :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Största grattiskramen till er båda kommer här från familjen Mac Ström :-)

    Ja ert bröllop ska man sent glömma hihihi.
    Tack för en minnesrik dag !!!

    Va fina korten är, duktig fotograf hon är S.Var det ingen mer som fotade ? Hade för mig att du anlitade Theo oxå ?

    Stor kraaaaaaam fr Mr McT o hans readhaird little sweet vife :-)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails