söndag 23 maj 2010


Sommar, sommar , sommar .........

med 27 grader varmt för tredje dagen så kan man väl ändå säga att nu kommer sommaren.
Igår förberedde vi oss för detta :)
Vi gick till marknaden och köpte oss en fin vaxduk och sedan till min favorit affär och köpte en vas/ljusstake ett måste i dessa vackra dagar.
Pelargoner fick sig ett hem i dessa zinkkrukor och så inhandlades
vackra vita  rosor till utebordet :)
Ja vad glad man kan bli för lite blommor men det blir så fint.
Ja hunden Loka fick sin 
POOL!
Hon hade poolparty hela dagen igår, roligt :)
Nu när jag skriver detta så är det en blå himmel som jag ser och det kommer att bli varmt idag också, så nu skall jag äta min frukost och ge oss ut på en promenad med hundarna och sedan blir det lite till i trädgården
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Man kan nästan tro att det är Törnrosdalen o inte kalla , regniga England :-)
    Här på Castle Skogssäter är minsann inga 27 gr men soligt är det i a f.
    Ska oxå iväg o köpa blommor nu på fm .Du skulle varit med i helgen. Vilket ställe i Danmark vi var på !!!!!! Bara massa blommor o roliga trädgårds/inredningsprylar i slottsparken. Handlade så mycket Mulan orkade bära haha.Det är en till på ett annat slott närmre Helsingör i aug då kanske du är här ?
    Kraaaaaam så hörs vi snart min vän

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Läste om din viktresa, önskar dej lycka till. Det gäller att bestämma sej. Jag har slutat röka efter många många år. Har inte tagit ett bloss sedan nyår. Nu blir det en ny resa för mig (svårare än att sluta röka, tycks det) nämligen att gå ner de kilon man går upp när man slutar röka.

    Ha de nu så bra hälsningar Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails