måndag 24 maj 2010

Dags att............

uppdatera mig och det får man göra det med stil
 i HÄNGMATTAN
Här ligger jag nu och njuter av tillvaron, vi har fortfarande varmt och härligt med minst 27 grader i alla fall :) 
Kola vilken utsikt som jag har framför mig 
Salisbury city
sämre utsikt kunde man ju ha :)
Jag undrar bara vad grannarna tycker om att jag river ner halva 
deras hus för utsikten skull :) 
Vad överraskad dom skulle bli! 
Under gårdagen var det min kära man som låg och njöt i denna hängmatta idag är det min tur :) 
Hundarna ligger och njuter i gräset 
jag tror Alma har somnat, hon snarkar lite :) 
Fåglarna kvittrar och det är tyst och lugnt mmmm

Dom här senast dagarna har det hänt en hel del här i trädgården
se på dessa vackra pioner dom är blodröda 
men min kamera är lite dum det blir fel färger :) 
Jag fyller ju år snart (bara i juli) och då kanske jag får min systemkamera som jag länge drömt om ;) 
(hint till någon :)
Nej nu skall jag fortsätta och koppla av och kolla in på era bloggar och se vad ni har gjort för något :)
Ta hand om er så syns vi
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Halloj !

    Låter härligt med hängmattan :-) här bara regnar och regnar det !!!
    Mässan är 13-15 aug på Fredriksborgsslott i danmark,och jag hittade en liknande på Sofiero utanför Helsingborg 27-29 aug som oxå såg mysig ut. Vi kommer gärna igen det vet ni :-) problemet är att vi inte kan planera nåt pga massa omständigheter igen . T ska va ledig 2 v i juni för att byta kök hos R, då ska vi till malmö 2 dgr emellan, sen jobbar han hela juli o första v i aug för att ev ta 2 v efter det eller vänta tills han fyller år en mån senare men då kanske jag ska opereras igen så allt hänger verkligen i luften igen även denna sommaren. Om det bara blir ok väder gör det mej inget men varken det eller resten går att påverka så vi får se hur det blir. Hur har du tänkt ? Planerat nåt än ?

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails