måndag 26 april 2010

Tillbaka till pyssel och..........

loggande, har ni saknat mig :)
Jag tänkte att jag skulle visa vad jag har pysslat med i helgen.
Japp lite födelsedagskort.
Här är några av dom kort som jag har gjort. 
Det är väldigt roligt att få göra lite kort att få använda glitter, band och vackra bilder. Här kommer lite fler kort på mitt pyssel....
Ja det var nog alla tror jag nu skall dom bara skickas iväg och glädja någon :)
Grattis alla som fyller år.
Idag skall jag börja förbereda mig inför våran resa till Paris som vi skall till nu på torsdag :)
Kanske jag skall städa min lilla verkstad först...........
eller inte..................
Jag skall nog ta mig en stänkare, NEJ jag menar en kopp kaffe först och sedan skall jag verkligen fundera på om jag skall göra något åt detta rum :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Va fina !!!!
    Jag vet en som fyller år snart som du kan skicka till :-)

    Va skönt att aksmolnet blåste bort så att ni kommer iväg, ni kommer att få det underbart !!!!!
    ha de gott min vän .

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails