måndag 14 september 2015

Helgen som fyller på med energi...

Hej min vänner! 
Då var helgen över som man lever på i ett år tills vi träffas nästa gång. 
Går och små skrattar hela tiden då jag tänker på allt som blev sagt och gjort 


Bland annat så får man inte gå och sova förräns klockan blir hel eller halvtimme vilket innebar att vi kröp till kojs kl 04:00, man kan tycka det är sent. Men det tycker inte vi. Hihihi


Bara roligt och mycket trevligt varje gång vi träffas och nu ser vi fram emot nästa års Mitt köks mässa. 
Nu skall vi äta upp allt gott som vi köpt på mässan först, bland annat god choklad som vi köpte 


Idag anmälde jag mig till ett annat evenemang som ger massor av Energi. Ernst Kirstager kommer till Göteborg och kommer att hålla ett föredrag. Check på den nu är jag anmäld skall bli spännande att lyssna på honom. 

Nej nu är det dags att stänga ner cyber världen. Ta god hand om er nu så syns vi snart igen. 
Tack B, T och A för att ni gör denna helg så minnesvärd 💗
Kraaaaaaaaaaam 





2 kommentarer:

  1. Tack själva , såååååååå kul som vanligt :-)))) Vi ser redan fram emot nästa år .
    Stor kram från oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bittan!!
      Absolut vi ser också fram emot nästa år.
      Kraaaaaam

      Radera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails