måndag 21 april 2014

Ett par ord.....

Hej !

Glad annandag påsk 
Har ni haft en mysig påsk det har jag !
Gjort allt det man brukar göra 
besöka familj och vänner, äta alldeles för mycket och bara njutit 
av detta fina sommar väder 


Efter att gått ett par vändor i trädgården 
så har jag insett att på ett par dagar så har 
har alla blommor och träd tagit fart 
då är det dags för mig att sätta fart med 


det får nog bli nästa helgs projekt 
nu skall jag bara njuta av dom sista timmarna 
på en lång och härlig ledighet innan jobbet börjar igen
nu trivs jag väldigt bra på jobbet 
men det är också trevligt att vara ledig


Men tills vi ses nästa gång
ta god hand om er så 
syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails