torsdag 18 april 2013

Äter gröt som dom i Skottland...........


Hej alla!

Oj vad förvånad man blir när man efter så måååånga 
fina dagar med sol och värme 
och så öppnade man upp ögonen till REGN

Ja så förvånad var jag faktiskt inte såg på nyheterna i går 
att det skulle bli regn 
men okej 
då är det bra om man får något varmt i sig 
som till exempel ryckande varm gröt 
mums !
(fin övergång va !) 


Vi äter gröt som dom gör i Skottland 
med banan, äpple, russin och honung 
skall även pröva med kokos och jordgubbar :-) 
Lite nästan som en efterrätt !!

Efter att ätit den gröt så är det daxs att ta tag och skicka 
in lite fler jobbansökningar men jag måste visa er en annons 
som jag såg lite annorlunda jobbannons 
kul när man försöker pröva lite annorlunda !!

Hmm man kanske skall bli supporttekniker :-) 

Ta god hand om er nu 
och jag vill också ge min kära vän C 
en stor kraaaaaam på hennes stora dag idag 

KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Ja, en grymt skön lirare är du ju iallafall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så gott det låter! Gröt äter jag varje morgon men detta "skottska" recept får du gärna dela med dig av...börjar bli trött på lingonsylten!
    Ha en fin helg!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails