söndag 23 december 2012

Det fjärde ljuset .............


God Kväll !

Vad har ni gjort idag ? 
Själv har jag gjort dom sista sakerna 
bland annat har jag vågat mig ut till ett köpcentra 
omg säger jag bara det var krig där
som tur var visste jag vad jag skulle ha 
så på två timmar var vi klara för hemfärd igen 
lite skönt när man såg alla som stressade omkring därinne 

Vad jag också fick klart idag är juldukningen 
jag vart riktigt nöjd 
Tänk vad lite röda äpple, IKEA:s kökshanddukar och hampa snören 
kan göra för en riktigt mysig dukning 
Skall i morgon göra lite till som jag kom på nu :) 
Får ta fler kort då :) 


Ja nu kommer snart tomten 
gud så spännande och se vad han 
har med sig i år ! 
och Ja jag har varit jättesnäll ;)
och jag har ätit mina grönsaker varje dag 
Tror ni han kommer ? 

Ta god hand om er nu och 
önskar er en mysig uppesittar kväll !!
Vi syns igen imorgon 
KRAAAAAAAAM



4 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en riktigt GOD JUL.
    Stor julkram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det :-)
    Från oss alla till er alla
    ******E N R I K T I G T G O D J U L ******
    Hörs snart .
    Kraaaaaaaam från B O T

    SvaraRadera
  3. God jul bästa ni!!! saknar er!

    SvaraRadera
  4. Urläcker dukning!
    Men framförallt så blev jag superfötjust i era tallrikar - så fina, helt i min smak :)
    Önskar er en riktigt god jul!

    Nu ska jag slå in två ENORMA paket till ena sonen. Vet inte ens om pappret kommer räcka... Klockan är 23.16, bra planering liksom,det är ju inte direkt så att affären är öppen. Känns så mycket jag på nåt vis... ;)
    KRAM!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails