söndag 8 juli 2012

Sommar med familjen Holmberg.....


Go och glad 
sommar på er !

När halva Sverige regnar bort så skiner solen 
på oss här i Törnrosdalen

Idag så lovade jag er att visa 
vad vi har gjort för pyssel ute 
NU 
blir det inga super fina bilder
 utan det får ni vänta på 
tills vi pyntat klart här utanför

Men här kommer då uteplatsen nr.2 

Har tagit bort mycket gräsmatta 
och en del av en överväxt rabatt
och sedan har vi lagt fina stenar 

när man jobbar hårt som vi har 
är det viktigt att man 
tar lite pausar i mellan
med en god kopp kaffe 
och ett uppfriskande dopp i sjön :) 



Kan ni se det ?
skall till lite mer plattor 
en go grill 
en planterings bänk
en utemöbel 
och massor av blommor
och goda örter :)

Sedan kommer vi att använda denna uteplats mycket 
Ser ni våran utekamin ? 
här skall en och annan eld tändas 
SÅ 
fortsättning följer..... 

Nu skall jag ut och njuta av solnedgången 
och min underbara man 
som idag har gjort ett fantastiskt jobb tillsammans med mig

Ta hand om er nu så syns vi 
snart igen
KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Japp nu e de dax att komma å inspektera Törnrosdalen :-)
    Vi har bokat en natt i Bohuslän sö v 29.... kanske kan svänga förbi i anslutning till det om det passar ? Vi kollar närmre och ser hur läget är då.
    Hur mycket skulle jag sätta in till dej ?

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Snygga plattor! Jag är jätteavis, men jag får väl komma förbi och sitta på era istället. Inget dumt alternativ det heller. Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails