måndag 7 maj 2012

Fika time..........


Hej mina vänner !

Är ni sugen på fika ? 
Då skall jag bjuda er på ett gott recept 
Banana och Choklad kaka 
med peanut frosting 
mums !


 sugen ? 
Du hittar receptet under fliken "goda recept"
I dag har jag inhandlat en ny recept bok 
hittade ETT sånt gott recept i det :) 
detta recept skall jag göra till fredag 
då har mattias sin sista fika på jobbet :) 
då passar det bra med 
nutella cupcakes 



nu går det fort snart är vi hemma igen skall bli så skönt
helt fantastisk vad tiden kan gå fort ibland
Denna vecka är packa ihop veckan :) 
nu behöver jag inte packa ihop allt 
flytt firma som kommer packar det mest åt oss
men det som jag skall göra är att gå igenom allt se vad vi 
skall ta med oss och samla ihop det 
Det kommer nog att bli en tripp till soptippen med 
så skönt att få göra lite rens bland sina saker

Nej nu skall jag äta middag 
mattias har gjort en sådan god middag 
Lammfile med potatis gratäng 
HUNGRIG ? 
Ni är alla härmed bjudna med 

Ta hand om er nu så syns vi snart 
KRAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Och mina jobbarkompisar kommer att missa dina bidrag till fredagsfikat. Their loss moohahahaha

    SvaraRadera
  2. Kommentar till min tidigare kommentar. Jag menade att när jag lämnar UK kommer dom att sakna Lisas bidrag till fredagsfikat.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails