måndag 20 februari 2012

God Måndag....


God måndag !

På er har ni haft en mysig morgon ?
Jag älskar måndagar när man får 
tända ljus och bara njuta av att en 
ny vecka har börjat


den börjar bra för solen 
lyser så fint ute och det är lite frost ute på backen
perfekt väder man blir lite röd om näsan
då är det skönt sedan att komma 
in och ta sig en god kopp kaffe 

ja då sitter jag här 
och funderar lite 
såg ni melodifestivalen i lördags ?
Den såg jag med :) 

Såg ni Björns låt ?
Det jag tycker är så intressant är alla 
kommentarer efteråt !!
Okej jag håller med det kanske inte var det bästa som fanns 
MEN 
folk rösted ju på honom 
dom vill ha honom i finalen
jag tycker det är lite roligt att folk blir så arga och upprörda :) 

Nu har ju jag och min man också blivit 
melodifestival fans med 
så nu sitter vi fast klistrade framför TV:n med :) 
skillnaden är bara att vi har 
det skoj när vi tittar på detta program 
tycker det är lite spännande 
jag röstar inte heller !!
Jag tror inte att jag är ensam 



Nog om denna festivalen
Vill visa vad jag fick i början på helgen
av min sötaste man 


jag kunde inte tro mina ögon
MADONNA 
konsert :) 
såååå länge som jag ville gå och titta på henne
och nu när vi flyttar hem igen
den enda konsert hon har i Sverige 
och jag får gå med :) 
Tjohooooo 
kan inte bli lyckligare än så 
du är fantastisk M :) 

Nej nu skall jag förbereda min foto läxa 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAM







1 kommentar:

  1. Endast det bästa är gott nog åt min fru ;-) /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails