söndag 25 december 2011

GOD JUL.....


GOD JUL !!

God jul på er, 
hur har eran jul varit själv har den varit fantastisk 

Vi firade en svensk jul 
i går med julklapps utdelning och 
god julmat 
och idag 
blev det kalkon med 
goda tillbehör 
Mums !!


TACK 
så JÄTTE MYCKET
Queen B och Mister T 
för den vackra ljuslyktan 
och den lilla tomten 
så FIIIIIIIIN :) 
Tack Tack

Skall ta mera kort på dom presenter jag 
fick en annan dag 

JO 
glömde säga att 
vi spelade julklapps leken med
det är nog bland det roligaste
vi har börjat med att göra 
den varje jul

Klapparna skall vara lite roliga 
och dom skall vara i olika prisklasser
Här ser ni E:s julklapp :)


så söt :) 
Hon sa att jag fick dessa glasögon 
om jag ville 
jag förlägger ju mina andra hela tiden
så nu när dom är så stora 
så hittar jag dom lättare :) 
Tack söta E för dom ;) 

Nej nu skall vi spela lite spela och 
bara njuta för i morgon 
då är det mellandagsrea som gäller :) 
Ta hand om er nu så syns 
vi snart igen
KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Haha såna brillor skulle jag oxå behöva ha :-)
    Senilsnöre är nog nästa steg för Moi !
    ha det så bra finaste L och M
    Kraaaaaaaam å god fortsättning från oss

    SvaraRadera
  2. Så söt Emma är, de där glasögonen passar henne!
    Hoppas ni får en mysig jul och nyår!
    God fortsättning! Kramar / Hanna

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails