tisdag 26 juli 2011

Hip Hip HUUUURRRRA.....

( födelsedagskort från min bästa vän B, visst är hon duktig)

Hej Alla !

Ja idag var det min riktiga födelsedag
nu hade vi ju redan firat den med 
festen d. 23 Juli 
så idag fick bli en lugn dag 
med frukost och paket på sängen
jag fick utav min kära man 
konsert biljetter till
"RIHANNA"
d.21 December
Gissa om jag vart glad

och utav min kära kompis D
fick jag ett fint halsband


här kommer några fler bilder på presenter 
som jag fick innan 


ett till halsband utav H och N
riktigt fint


denna present fick jag när jag var i Sverige
utav min vän A 
tack min vän
jag använder nog detta varje dag
Fler present får ni se senare
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails