tisdag 19 juli 2011

Ett klokt beslut........

Hej alla !

Idag vart det tjejernas sista dag
här i Salisbury
Jag ville träna lite på att ta kort så 
dom fick ställa upp som modeller
det var svårt att få dom att 
skratta samtidigt 
men det vart några kort :)
Ni är för söta tjejer

Denna dag var ju som sagt var 
deras sista dag innan dom skulle åka hem
så då kom dom på 
en sådan bra grej
(tyckte dom) 
vi skall 
"DYGNA" 
man skall tydligen vara vaken i 24 timmar


jag vet inte men i mina öron låter det inte 
som någon bra ide'
B och E lyckades vara vaken
när jag kom ner 5:30 på morgon så 
var dom i köket 
ögonen stora som pingisbollar 
"Hej vi är jättepigga"
Klockan 6:00 tog min kära man bilen 
och körde dom till flygplatsen 
5 minuter i bilen och alla sova
Ja utom min man i och för sig :) 
Tack för en toppen vecka tjejer 
ni är så hjärtligt välkommen tillbaka
Ta hand om er
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Haha, vilka fina bilder det blev ;)
    Saknar er! TACK så jäääättemycket för att vi fick komma, det var verkligen toppen och vi hade superkul!!! :)
    hoppas allt är bra med er och hundarna! Hälsa, KRAAAAAAAAAAAM! ;)

    Rebecca

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails