tisdag 3 augusti 2010

Fina presenter......

som jag har fått av Annika, Emma, Christer, Julia, Peter och Mati.
TACK SÅ MYCKET
Jag är jätteglad för dessa fina presenter.
Vad jag fick är
En vacker scarf
Ett vackert halsband
En mysig kofta.
Allt är redan använt på något sätt så passar verkligen dessa presenter mig ;)
Idag har vi varit i Henigsbury head och tagit en promenad vi trodde vi skulle bada men det var lite kallt så vi tog en promenad i stället. 
På andra sidan i Muddford där hade vi en härlig lunch eller som Mati säger
 ¨Jag vill ha pommesfrits, hamburgare, ketchup och cola¨
Det var nog hans standard lunch :)
Efter det så åkte vi via New Forest och avslutade med en lite kopp te :)
 som riktiga britter. 
Var bara tvungen att ta kort på vår törnrosdal så här skulle jag 
kunna tänka mig att bo :)
Mysigt :)
Nej nu skall jag klappa lite åsnor dom är så söta.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails