måndag 19 juli 2010

Måndag morgon.........

och fint väder.
Nu när alla gäster har åkt hem är det jag och min kära man hemma, mysigt :)
Nu skall vi mysa och bara njuta ett par veckor innan hans kära Bror och hans familj kommer och hälsar på.
Jag skulle behöva ta hand om våran trädgård, tomaterna som min kära man hade planterat har torkat och dött. 
Vad synd men nästa år så skall vi vattna varje dag ;)
Jag skulle behöva tvätta och städa lite ......
baka lite kanske 
MEN nu är det snart semester och då kan måstena ta semester med.
Vi får se vad dagen har för överraskningar idag. 
Jag har börjat i alla fall med det viktigaste uppdaterat våran blogg.
Nej nu skall jag ut till solen och bara njuta.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder !!!!
    kan tänka mej att du fotar en massa med nya kameran , det gör jag och exprimenterar för fullt, fick en massa bra tips av proffsfotograferna.
    Har du kollat kontot ? Fixade det i torsd.

    Kraaaaam o ha en härlig semester båda två

    SvaraRadera
  2. Visst blir det bra bilder saknas bara mig som motiv :-) Har kollat kontot och det hade kommit. Tack och kram både till Bittan och till min älskade.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails